Veckans bögtony-jag-vet-att-du-älskar-mig-egentligen

Eftersom jag varit i Linköping (jag kommer till det sen) så mihar jag missat att skriva ett Veckans bögtony-jag-vet-att-du-älskar-mig-egentligen-inlägg för två Veckans bögsimon, men det kan jag nog minsann ta igen! Det här inlägget är ett svar på denna Veckans bögsimon.

Förra veckan tyckte jag det var lite dåligt med Veckans bögsimon på Tonks blogg, så jag skickade sms och frågade om jag inte varit tillräckligt bög den veckan. Jag menar, jag är ju så extremt bög så jag blev lite förvånad. Däremot förnekar jag att jag varit elak mot honom för att han ska skriva om mig.

Tydligen ville Bögtony (som jag vet älskar mig egentligen) straffa mig genom att inet skriva om mig. Ett bra straff kan tyckas, men han älskar mig så mycket att han inte kunde låta bli att skriva lite om mig ändå. Han låtsades skriva att han inte skrev om mig, men vana ögon ser genom detta.

"bögsimon själv förväntar sig att jag ska kritisera honom.
Så han börjar vara elak med "flit"  förra veckan"

Det där handlar ju liksom om mig!

Bögtony (som älskar mig egentligen) tyckte dessutom att han var lite väl elak mot sitt livs stora kärlek (bögsimon...) så han bad om ursäkt. Att det saknas ett o i "Sorry" lurar ingen...

Och bara för att bekräfta ännu mer hur mycket han älskar mig slutar han med att skriva att han börjat med taggannonsering i min ära. Och det räcker inte för honom för att visa sin kärlek för mig! Han skriver dessutom tack och gör ett hjärta!

Jadu Bögtony, den här veckan visade du verkligen tydligt att du älskar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0