Veckans bögtony-jag-vet-att-du-älskar-mig-egentligen

Min extravaganza av Veckans bögtony-jag-vet-att-du-älskar-mig-egentligen fortsätter med kvällens andra inlägg. Det här är ett svar på denna Veckans bögsimon.

Jag vill bara börja med att tacka Bögtony och berätta att jag faktiskt älskar honom också. Den här veckan var Veckans bögsimon så jäkla rolig så den blir oslagbar. Det går inte att kritisera Veckans bögsimon, den här veckan gjorde Bögtony ett perfekt inlägg. Däremot går det givetvis att visa att Bögtony älskar mig egentligen, eftersom hans enorma kärlek för mig inte går att dölja.

Den här veckan förtjänade jag att bli förolämpad på Bögtonys blogg. Jag ska flytta till Linköping om några veckor och har en lägenhet där och har inte sagt ett ord till Bögtony. Ganska bögigt gjort faktiskt... Men Bögtony älskar mig så jäkla mycket så han kan inte ens vara taskig när han har anledning att vara det.

Halva inlägget handlar nämligen om hur ledsen Bögtony är över att jag inte kommer bo kvar i samma stad som honom. Asså ärligt talat så har den här bloggserien ingen större funktion när Bögtony så tydligt visar att han älskar mig egentligen. Jag avslutar därför bara med ett citat, som visar tydligt att Bögtony älskar mig över allt annat.

"han är min bög"

Jaa Bögtony, jag är verkligen din bög.

Och just det, Anna Röd kommenterade och frågade hur Veckans bögsimon skulle kunna fortsätta existera om jag inte finns där och gör bögigheter. Anna Röd verkar inte ha förstått riktigt hur bög jag är så jag kan demonstrera med en bild.

(klicka för större)

Jag är killen i rosa, Bögtony är killen i svart. Mina bögigheter kan nog färdas hela vägen från Linköping till Uppsala utan problem...

Kommentarer
Postat av: Anna Röd

Fantastiskt :) det gör mig lugn, trots att jag inte varit en följeslagare av era bögigheter under en lång tid, så blev jag lite orolig över att all bögighet skulle försvinna, men nu kan jag somna lugnt ikväll.

2010-07-21 @ 23:23:13
URL: http://www.annatjernstrom.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0