Ripped off

Jaja, jag vet att den här bloggen är nedlagd och så, men det skiter jag fullständigt i. Mitt kärleksbarn Veckans Låt har fått en ripoff: Veckans bögsimon. Eftersom jag blev kallad Bögsimon i min gamla klass (för att skilja mig från Adam, som kallades Simon) och jag även kallas spetz eller Spetsen #11 antar jag att det är mig den där serien handlar om.

Tolererar jag sådant?

Jarå, det är lugnt. Men börjar Tonk med en ny bloggserie (som dessutom är baserad på min gamla bloggserie som var epic) så ska fanimej jag också göra det. Därför presenterar jag nu:

Veckans bögtony-jag-vet-att-du-älskar-mig-egentligen

där jag kommer berätta för mina läsare att Tonk älskar mig egentligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0