Veckans Låt: SPECIAL!

Men vänta, idag är det ju inte söndag! Nej, det stämmer, men jag kommer inte lägga upp någon Veckans Låt idag heller. Det kommer jag faktiskt inte göra på söndag heller, för då är jag i fjällen och har (förmodligen) inte tillgång till internet. Eftersom jag kommer hem först fredagen veckan efter kan jag inte bara lägga upp låten då för det skulle bli rekordsent (eller ja, inte jämfört med Tonk, men han är ju sämst). Så därför vill jag presentera min första gästbloggande Veckans Låt-skribent:

16th BIRD! (Även känd som Min flygande vän samt EgiBear)

Japp, killen som jag skrev julkalendern med återvänder för att skriva Veckans Låt. Egentligen borde han väl skapa en egen Veckans Låt-serie, precis som de coola Spetsen och Tonken redan har gjort. Förhoppningsvis får det här honom att vilja hoppa på tåget. Desto fler vi är, desto fler personer är jag bättre än.

Nu ska ni inte tro att den här nybörjaren ska få välja en låt till MIN Veckans Låt-lista. Själva väljandet gör givetvis jag. Men EgiBear (ska jag börja kalla honom det? det är ganska najst ändå) skriver om låten. Han har fått en enorm frihet, så hur han skriver om låten har jag ingen aning om. Mina förhoppningar (och förväntningar) är att han är schööön. Min flygande vän (använda alla namn fo' teh win) kommer länka till låten, men han har inte tillgång till min spellista så där kommer jag lägga in låten i efterhand.

Kom ihåg att inlägget INTE kommer postas på min blogg, men på Closest to the CoRe (EgiBirds (införa nytt namn ftmfw) blogg). Så kolla där! Det tänker jag göra när jag väl får tillgång till internet, fett spännande!

Läs här alltså. HÄR! (på söndag, givetvis)

Kommentarer
Postat av: 16thBIRD

Nej? du ska inte börja med det...

2010-02-19 @ 23:57:18
URL: http://closesttothecore.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0