Me is back! Back in black.

Jaha, då var man tillbaka från fjällresan. Jag förstörde bara min klocka och ett par skidglasögon, så resan får väl ändå klassas som hyfsat lyckad.

Men nu ska vi inte skriva ett inlägg om vad jag har ägnat mig åt som alla normala bloggar gör, jag har ju faktiskt sagt att det här mer eller mindre ska vara en Veckans Låt-blogg. Som ni kanske märkt så skrev jag inte någon Veckans Låt i söndags. Det borde inte ha varit så jäkla oväntat, eftersom jag faktiskt skrev ett inlägg om det tidigare. Där skrev jag däremot att Min flygande vän skulle skriva ett inlägg på sin blogg på söndagen. Det gjorde han inte, och när han skrev på måndagen hävdade han att det var mitt problem och fel. Han vill inte att vi ska skjuta brevbäraren, men jag är av en helt annan åsikt. SKJUT HONOM!

Ja, jag glömde bort att meddela vilken låt han skulle skriva om.
Ja, han hade ingen möjlighet att skriva utan den informationen.
Betyder det att man kan skylla på mig? Nej, jag skyller mycket hellre på någon annan!

Hur som helst, Min flygande väns inlägg kan du hitta här. I grund och botten får väl själva inlägget godkänt, men han misslyckades med en ganska viktig del och det enda jag gav honom instruktioner om. LÄNKA TILL LÅTEN!

Därför gör jag det nu istället och även till spellistan där jag nu lagt till låten. Mer kommentarer om Min flygande väns inlägg och det faktum att Tonkow fortfarande är sämst kommer imorgon, i min variant av Veckans Låt-inlägg för förra Veckans Låt.

Länk till låten.
Länk till spellistan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0