Stölder och mord

Ibland är man väl bara för bra antar jag. Var jag än kollar runt på internet snor folk idéer och koncept från min blogg. Men eftersom det är mina kompisar, som varit med och byggt upp den här bloggen, som snor så är det okej. Lite kul att båda snodde varsin idé dock.

Min flygande vän snodde idén med att vägra skriva inlägg innan ett visst antal kommentarer nåtts. Han är dock inte lika skön som jag är och har satt upp en massa regler som att man bara har en kommentar per person och så. Dessutom kräver han inte elva kommentarer utan tar det coola, men rejält mycket mindre coola, talet sju. Men ta och kommentera hans senaste inlägg nu, för jag vill läsa fler inlägg från honom!

Min hånglande vän (mitt nya smeknamn på The Tonk) vill inte riskera att inte få skriva inlägg, för han använder det som sin terapi, eller nåt. Någon sorts terapi behöver han i alla fall. Nej, nu ska vi inte förvandla det här till något slags Hata-Tonkow-inlägg (du vet att jag älskar dig i hemlighet). Han snodde i alla fall min Veckans Låt-idé, som jag helt klart var först med att tänka på. Ingen annan har någonsin tänkt på det. Någonsin. Han påstår, till skillnad från mig, att han ska skriva om en ny låt varje vecka. Men han har ju såklart inte lika bra musiksmak som mig. Ahh, fuck it, Tonken ska fan inte få vara bättre än mig. Jag kommer skriva om en ny Veckans Låt varje söndag, precis som min käre vän. Förutom att jag är bättre då. Dessutom har jag gjort en playlist, där alla låtar som varit Veckans Låt finns (just nu bara en). Får se om Tonkow snor den idén också. Här är den. 

Det är alltså tydligt att även om man snor mina idéer så kan man inte utföra dem riktigt lika bra som jag gör. Eller i alla fall inte dessa två vänner. Min flygande vän var i alla fall tillräckligt ärlig för att säga att han snodde idén från mig. Min hånglande vän sa att han fått idén från "en blogg". Jo, men vilken? Men jag älskar dem ändå och om du följer min blogg, men inte deras så WTF!

Och så var det det där med mordet. Måndagar dödar mig, de är sjukt jobbiga. Men främst var det en ursäkt för att få till en coolare rubrik. Bara "Stölder" ser tomt ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0