Solen skiner och alla älskar alla.

Oj, det var värst vad det kommenterades på mitt första inlägg, speciellt av den där Spetsen #11, what's the deal med honom? Anyways...

Livet flyter på och allt är trevligt. Eller ja, idag sög (08.30-16.35, matte, programmering, fysik, matte, engelska) men annars är livet trevligt och så. Och det är extra trevligt, eftersom jag bara gått runt och varit allmänt trött och sur i typ ett år. Kanske beror det på att jag numera är 50% mer drogad än jag var förut eller så beror det bara på att något annat blev bättre helt plötsligt. Hursomhelst, här kommer lite anledningar till att allt är awesome. 

Jag går bara i skolan två dagar den här veckan. Eller till och med bara en och en halv om man vill vara riktigt positiv. Och nu när den jobbiga dagen är avklarad har jag bara tisdagen kvar, som slutar vid lunch. Sedan på onsdag är det IG-dag (det där med IG har adrig varit något för mig) och torsdag, fredag är studiedagar eller nåt (det där med studier har aldrig varit något för mig :S).

Imorgon släpps Halo 3:ODST och jag behöver inte ens betala för att få det. Visserligen beror det på att jag redan betalat för det, men det gjorde jag för så länge sedan att de pengarna är glömda. Känns riktigt nice att bara kunna gå och hämta ett spel utan att betala en krona för det. Och dessutom kommer jag ju ha rejält med tid att spela det. Blir förmodligen färdig med spelet innan helgen, kanske onsdag eller torsdag eller nåt. Vilket ju suger lite egentligen. Här betalar man skitmycket (eller ja, ingenting eller hur man nyu vill se på det) för ett spel och så tar det slut innan det ens har börjat. Men nu ska vi inte vara sådana, det ska bli kul med ett nytt spel. Även om jag inte ens är i närheten av lika hypad över Halo 3:ODST som jag var över Halo 3 (ni som läste min gamla blogg minns kanske mina galenskaper inför det släppet...) så vet jag att det kommer vara bra och underhålla mig i några timmar. Totalt minst 50 timmar skulle jag gissa på, efter att ha spelat genom kampanjen (minst) två gånger och lirat en del Firefight (JFGI).

Men.

Det där är ju ingenting egentligen, inte jämfört med den största händelsen sedan, ehh, någon annan stor händelse.

Tonkow.

Media.

Ska.

Öppna.

Igen.

Tredje.

December.

Iår!

Tonkow är, för er som inte vet, den enda personen förutom jag som finns med på bild i min header. Tonkow Media är hans "produktionsbolag" eller nåt. I högstadiet höll han (och jag i viss mån) på med en jäkla massa värdelösa filmer. Sedan stängdes siten ner och jag startade Tonkow Media Fans, som krävde en nyöppning. Vi failade såklart hårt, men nu ska Tonkow Media alltså öppnas igen. Tredje december är det tydligen som gäller, och enligt Tonk själv är det för att hylla Lars Winnerbäck, som kommer och spelar i Uppsala just då. Det har alltså ingenting att göra med att någon fyller år då eller något sådant. Den nya hemsidan är www.tonkow.se/tonkowmedia, och här är lite smakprov på vad Tonkow Media lyckades skapa förut:
Random sticks 1
The Fight
C4C

AWESOME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0