Kub i kvadrat.

Jippi, i fredags fick jag en till Rubiks Kub! Tidigare har jag mest hållt på med mammas gamla sladdriga och halvtrasiga kub. Nu har de tydligen även hittat pappas gamla tröga och halvtrasiga kub. Så nu har jag två kuber, ett steg närmre världsherravälde. Saknar dock fortfarande roliga varianter, som 4-kub, 5-kub, 6-kub och så vidare. Och förstås ännu mer spårade grejer som Pyraminx och sånt skit. Dessutom saknar jag fortfarande en vettig 3-kub, har bara två gamla (en BOY och en BYO btw) så det vore najs med en egen, ny.

Men nu är min tvångsvana med att lösa min Rubiks Kub minst en gång per dag utökad till att lösa båda mina kubar minst en gång per dag. Kanske inte behöver någon 5-kub ändå (de tar längre tid...).

RGB
(Cola-burken i bakgrunden vann jag i en tävling mot Min flygande vän, iPoden använder jag när jag är ute och springer, det vita mellan burken och kuberna är ett armband för iPoden. Gummisnodden används för att hålla ihop myntröret, som jag förstörde för ett tag sedan, längst till vänster är högtalaren på min radio/cd-spelare som typ aldrig används. Och det grå bakom kuberna till höger är en Scart-adapter till min Xbox, som används när jag spelar med SBG. Det var väl typ allt.)

Kommentarer
Postat av: Tonkow

WOWWOWJF OWEQJG WEOGJWEOP Å^!

2009-10-19 @ 12:57:24
URL: http://www.tonkow.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0