Blodsugare!

Idag var jag hos blodsugarna för typ tredje gången iår. Det handlar inte om att jag är lika snäll som Tonkow och ger blod. Dels får jag inte göra det för att jag är under 18 och sedan skulle jag säkert inte få göra det annars heller, eftersom jag är typ fucked up. Men det hindrar dem inte från att ta mitt blod. Istället för att ge blodet till folk som behöver det kollar de på mitt blod och ser precis hur fucked up jag är.

För alla idioter där ute så är det jag försöker säga att jag var och tog blodprover idag. Jag vet inte riktigt varför, men det är säkert jättebra. Däremot har de blivit mer och mer otrevliga på senaste tiden, för nu berömmer de mig inte för mina underbart vackra blodkärl längre. Eller så har de bara avskedat alla vampyrer.

På tal om vampyrer, de har ju blivit oerhört populära på senaste tiden, på grund av att en mesig tjej blev kär i en nästan ännu mesigare vampyr (Twilight...). Varför kunde de inte bli populära när de var coola? Jaja, vi har fortfarande kvar zombies som fortfarande är coola. Och ninjas och pirater förstås, som inte riktigt tillhör samma kategori, men som ändå får räknas. Och nej, mumier är inte coola (jag tänkte länka till en ctrl-alt-del-strip här, men hittade den inte :S)...

Men på tal om zombies. Nej förresten, inte på tal om zombies. Inte än.

På tal om flum däremot. Flum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0