Blast from th... Fail!

Igår var jag nere på stan och köpte Bioshock. Tyvärr sålde de inte Bioshock så det gick inte så bra. Så jag kom hem efter ett misslyckande och tänkte att vafan, jag kan lika gärna börja spela genom min obligatoriska Halo 3:ODST-kampanj på Legendary. Så nu har jag alltså börjat göra det. Eftersom det hänger ihop med när jag klarade Halo 3 på Legendary tänkte jag påbörja min nya bloggsere Blast from the past (där jag postar gamla inlägg) med inlägget jag skrev om när jag klarade Halo 3 på Legendary. Men sen kom jag fram till att jag inte alls skrev något inlägg på min blogg då, jag skrev en lista på min MSN-profil istället. Så nu postar jag den listan och en liknande dyker upp för Halo 3:ODST när jag klarat ut det. 
    
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 

 
 
 


Hur lång tid kommer ODST ta för mig? Den som gissar närmast vinner min respekt i en vecka. Och min respekt är sjukt värdefull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0