Waste of time

Rubriken (1,23 poäng till den som först översätter den i kommentarerna för alla korkade människor som inte kan engelska) kan syfta på många saker. Till exempel säger en del att TV-spel är slöseri med tid. Vilket väl stämmer, men de är kul så FU (vad betyder den förkortningen? Först att kommentera med förlängningen får 2,34 poäng (3,45 poäng till översättningen av förlängningen)).

Bloggar är ju definitivt slöseri med tid. Vilket är precis varför jag skaffat den här bloggen, jag har för mycket fritid som ju måste utnyttjar på något sätt. På senaste tiden har jag däremot haft fullt upp med skolan (klicka inte på länken, den leder till sanningen. Som är beroendeframkallande) så det har inte funnits så mycket tid att döda.

Men den här gången syftar jag på idag. Idag var helt värdelös. Seriöst, sämst. Typ som jag. Vi skulle ha muntliga delen av nationella provet i SvB (en förkortning, 4,56 poäng) idag. Det var första lektionen så då var man ju först nervös på morgonen innan. Sedan var man såklart nervös när man lyssnade på andras tal. Sedan tog lektionen slut och vi skulle ha MaD (5,67), lunch och sedan fortsätta. Så då fick man vara nervös på MaD, vilket ledde till att man inte fick något gjort, nervös på lunchen, vilket i och för sig inte gjorde så mycket, och sedan hålla sitt jävla tal. Fast inte först förstås, så man fick sitta och vara nervös ett tag till. Sedan fick man inte göra det överhuvudtaget och kommer få köra nästa vecka istället. VAFAN! Jag som hade förberett mig som fan och varit nervös som fan, till ingen nytta. Stackars mig.

9, och lika många poäng till alla som berättar för mig vad jag menar med det.

Kommentarer
Postat av: 16thBIRD

Slöseri med tid

2009-11-24 @ 22:58:18
URL: http://closesttothecore.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0