N

För alla Xbox 360-människor så kanske ni minns att det kom ett XBLA-spel som hette N+. n00b-spelare världen över kallade det svårt, men jag klarade det såklart rätt snabbt. Vad kanske färre vet är att det spelet är uppföljaren till ett flash-spel kallat N. Och det spelet, det är hardc0re på riktigt. Sjukt svårt. 500 banor. Och idag klarade jag det.

Japp, sista banan, sista episoden avklarad. Och alla innan dess också. Japp, jag är awesome. Speciellt eftersom jag hade en tävling mot en annan kille i klassen, som jag alltså vann genom att klara ut skiten. Detta är faktiskt min största spelbedrift någonsin, i andra spel har jag inte lyckats med något att skryta över. Klara Halo 3 på Legendary liksom? Det skulle till och med Tonkow klara.

Nu ska vi se här på mina senaste tävlingar... Tonkow vs Spetsen 2007 - jag vann. Ursprungliga Coca Cola-utmaningen - jag vann. N - jag vann. Är du rädd Tonkow? Det bör du vara. Jag ska krossa dig i Coke-kampen (vidareutveckling av Coca Cola-utmaningen och del av Tonkow vs Spetsen 2.0. Fast du har såklart inte accepterat den än)!

Någon som känner för att testa om ni är lika coola som jag är, spelet finns att ladda ner här. Gratis. Lagligt. Det ni! Det kanske får er att inse vilken bedrift jag faktiskt lyckats med.

Jippi! *stolt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0