Julkalendern 2009

Japp, som ni säkert såg i förra inlägget är det idag första december och det innebär att julkalendrar startar. Således även den julkalender som jag, Min flygande vän och Tonkow skriver. Det är en stafettjulkalender så jag har ingen aning om vad som kommer hända när inte jag skriver och Min flygande vän och Tonkow har ingen aning om vad som kommer hända när jag skriver. Storyn är dock givetvis sammanhängande mellan våra tre bloggar.

Jag får inte skriva något idag, istället blir det Min flygande vän som får påbörja det hela. Inte heller imorgon kommer ni få se något julkalendersinlägg av mig, för då är det Tonkows tur. På torsdag däremot, 3 december, så får jag skriva mitt första inlägg. Sedan kommer vi snurra runt vem som får i uppdrag att skriva. Så för att hänga med i storyn från början, surfa över till Closest to the Core idag och Idiotbloggen imorgon. Och fortsätt snurra runt mellan våra bloggar för att få hela historien. Du kan förresten läsa deras bloggar även när de inte skriver julkalender, det gör jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0